Moja lista blogów

poniedziałek, 4 stycznia 2016

jak przepraszają się mali faceci?

Od kiedy pamiętam uczymy naszych chłopców, że zawsze trzeba przeprosić, jeśli za mocno się narozrabia lub zrobi komuś krzywdę. Dla przykładu sami też parę razy ich przepraszaliśmy za podniesiony czasem głos, czy za brak cierpliwości.
Chłopaki (bracia) jak to chłopaki leją się czasem. Nigdy nie dopuszczamy do tego, aby akcja rozwinęła się za bardzo. Niestety dzisiaj nie zdążyłam. Kiedy wpadałam do pokoju już było po zawodach:(
Tak ostro jeszcze między nimi nie było. Skończyło się karą dla Miłosza, ale On sam chyba wiedział, że przegiął.
Po wytłumaczeniu powodów, dla których dostał karę wziął to na klatę. Najpierw przeprosił Olka, a potem sam z siebie zrobił dla niego malowankę!!! Mimo całego tego chaosu zrobiło mi się miło, kiedy Mu ja wręczył.
Olek nie pozostał Mu dłużny i też dał Miłoszkowi obrazek:)  Po kilku minutach bawili się jak najlepsi bracia na świecie.

Piszę o tym, bo to był miły i spontaniczny gest. Chcę o tym pamiętać. Wiele pewnie jeszcze takich "akcji" przed Nimi, ale takie już prawo rodzeństwa.
Ja też wojowałam z moimi braćmi, nie byłam lepsza. Ale teraz kiedy na to wszystko patrzę z biegiem czasu, to gdzieś było nie istotne, bo więź i relacje między nami są bardzo mocne:) I patrząc na swoje dzieci widzę, że będzie podobnie, bo jeden bez drugiego 15 minut nie wysiedzi:)

2 komentarze:

  1. Piękne przeprosiny :))) U nas tez w kółko się leją...rozmowy nic nie dają..raz sie bawią raz sie leją...krzyki i płacz na okrągło :/

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)