Moja lista blogów

czwartek, 21 stycznia 2016

Nowy członek rodziny- Jest Królewna:)

Wczoraj nasza rodzina powiększyła się o Malutka Królewnę:):):) To druga kuzynka moich chłopców, mała Bianka:) Chłopcy widzieli ja na razie na zdjęciu tylko i bardzo się ucieszyli, bo czekali na Nią tyle miesięcy przecież;):)
Strasznie się cieszymy ze szczęścia mojego brata i szwagierki:)

To obecnie jeden z piękniejszych i przyjemniejszych dni w tym miesiącu. Początek roku nie był i nie jest dla mnie łatwy. Za dużo problemów i żali się nagromadziło...Tak czasem bywa i nie mamy na to wpływu....

Dziś mam nadzieję zobaczyć ta małą kruszynkę:) Nawet wczoraj przeszły mnie myśli, że w sumie babeczka to by się i u nas przydała, do tego męskiego świata. Taka mała nasza królewna: Hania, Nataszka lu Marysia;) Olek jednak szybko sprowadził mnie na ziemię. Obecnie dwójka w zupełności nam wystarcza. Może kiedyś...nie wcześniej niż za 6 lat? Teraz bym sobie chyba nie poradziła emocjonalnie. Wychowanie dwójki to już nie raz ponad moje siły. Ale, kto wie?:)

Ten duet zawsze nastawia mnie pozytywnie do dnia- uwielbiam to wykonanie:)


Miłego dnia:)

3 komentarze:

  1. Gratulacje! Zdrówka dla malutkiej! Fajnie mieć taką dużą rodzinę u nas jest tak malutko dzieci niestety

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy:) u nas w rodzinie to dzieciaczków jest sporo. Miłosz z Olkiem maja już 6-ke kuzynostwa, a to jeszcze pewnie nie koniec:)

      Usuń
  2. Ach te problemy u mnie też niestety się mnożą.... a o królewnie też czasami myślę tylko nie teraz za kilka lat :)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)