Moja lista blogów

czwartek, 7 stycznia 2016

styczniowe czytadło

W tym miesiącu mam przygotowane właśnie te pozycje.
"Upalne lato Marianny" już przeczytałam raptem w dwa wieczory. Uwielbiam Zyskowską. Ignaciak. Jej książki mogę chłonąć bez końca! Uwielbiam ją za emocje, które we mnie wyzwala podczas czytania.
"Winnice marzeń" pożyczyłam jakiś czas temu od koleżanki i muszę ja w końcu oddać, więc jest następna w kolejce, puki pamiętam, że mam oddać.
"5 j ęzyków miłości" to targowy zakup, gorąco polecany na innych blogach. Podobno cudo przy opisie relacji i potrzebach partnerów w związku.
"Psychologia sprzedaży" to taka pralnia motywująca! Uwielbiam tego typu lektury, za wiedzę, praktyczność i motywację w swojej dziedzinie.  Polecił mi ją mąż, więc jestem ciekawa jej nieco.

Ciekawa jestem Waszych propozycji?

8 komentarzy:

  1. A ja wracam do wspomnień z dzieciństwa JEZYCJADA Musierowicz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mi sie kojarzy z 8 klasa szkoly podstawowej, to naprawde powrot do wspomnien z dziecinstwa, fajnie:)

      Usuń
  2. Psychologię sprzedaży odbębniłam na studiach. Nawet w miarę była, a z winnicą marzeń się nie pali :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja na studiach i latach szkoleń sprzedażowych zaliczyłam nie jeden, ale motywacja jest siłą, więc sie wzmacniam:)

      Usuń
  3. Nie czytałam żadnej, ale odrapię ten miesięczny plan na książki. Może się w koncu przyłożę nie tylko do czytania bajek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to mam nadzieję moja droga, że ustrzelisz chociaż jedną pozycję dla dorosłych;)

      Usuń
  4. Jak tylko skończy mi się sesja w szkole i przestanę czytać podręczniki akademickie, też muszę sobie przygotować listę do czytania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie powodzenia i szybkiego ukończenia sesji:)

      Usuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)