Moja lista blogów

wtorek, 16 lutego 2016

Ostatni!!!

Ku mojej wielkiej rozpaczy, dziś wypiliśmy ostatni słoik z kompotem z czereśni!!! Ostatni!!!:( Teraz zostały nam już tylko mrożone porzeczki i śliwki, które będziemy zamieniać w przepyszne kompociki:) I nie wiem, czy to podświadomość, czy magia ostatniego, ale tak mi czereśnie z tego kompotu smakowały, że hej!!!:) Aż za latem zatęskniłam i tymi przepysznymi czereśniami:)

W ogóle to słowo ostatni prześladuje mnie dziś jak mantra. Całe popołudnie, jak o nim myślę, to do głowy pcha i się tylko jedna myśl, jedno skojarzenie. Piosenka Anity Lipnickiej "ostatni list". Normalnie muzyka ostatnimi czasy wypływa z myśli jak wodospad. W weekend rytmy kubańskie, a teraz nostalgia:) Nawet w samochodzie króluje Adele w swojej ostatniej płycie! I moi mali chłopcy też ją kochają. Żebyście słyszeli, jak się domagają "Hello":).

Zawożąc dziś Olusia do przedszkola, zastała mnie miła niespodzianka! Czekał na nas z mężem pięknie wykonany prezent walentynkowy, przez mojego żłobiaczka:)
Chowam go do mojego pudła skarbów, gdzie mam różności, które dotyczą moich dzieci. Kiedyś im je pokażę:)

Ostatnio kupiliśmy chłopcom wspaniałą książkę, którą polecała Karolina Malinowska w swoim programie. Na program trafiłam przypadkiem, ale pozytywnie mnie zaskoczył. Polecono tam książkę dla dzieci i z ciekawości poszperałam w necie, a po trzech zdaniach kupiłam! Okazała się strzałem w dziesiątkę! Świetnie napisana pod dzieci, z morałem, przekazem i bardzo wesołym podejściem! Jeśli jeszcze nie macie lub nie znacie Cecylki Knedelek to bardzo polecam!!!:) My mamy "dobre uczynki", ale jest też o zachowaniu przy stole itp. Mnie samej jako dorosłemu czyta się wspaniale, a Miłosz jako słuchacz chłonie mądrze i na wesoło przekazaną wiedzę:)


A juto mają przyjechać krzesła!!!! Supeeeer!!!! Ja już układam w myślach dodatki;)
Ale urządzanie domu jest super:)

PS. Już dawno chciałam Wam to pokazać. ABC rodzica, które znalazłam u Olka w żłobku:


3 komentarze:

  1. Również uwielbiam urządzanie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. byle do wiosny :))) nie mamy tej książeczki, muszę na nią zerknąć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamietam jak razem z synem "przerabialiśmy" książkę "Adaś pójdzie do szkoły". Warto sięgać po książki, szczególnie takie, które zawierają mądre treści.

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)