Moja lista blogów

niedziela, 28 lutego 2016

to już dwa lata

Jeszcze tak niedawno nasz maleńki nowy członek rodziny. A dziś już pełnoprawny dwulatek!
Nasz Słodziak- Rozbójnik;) Niespożyta energia i pewność siebie. Do tego zero strachu w oczach i ogromna duma. Pan Złota rączka:)
Kiedy patrzę, na rozwój moich dzieci zastanawiam się ,kiedy to wszystko upływa. I jak to jest możliwe, że nie odczuwa się tak szybko płynącego czasu?:)
W piątek popołudniu zrobiliśmy Mu w ramach prezentu urodzinowego małe Kinder party. Istne domowe przedszkole, ale kiedy patrzyłam na radość w oczach Olka i ja sama odczuwałam ogromna radość. A dla matki nie ma nic bardziej pięknego, niż widok radości swoich dzieci:)

5 komentarzy:

  1. dużo zdrówka dla solenizanta :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Sto lat sto lat :D
    A ja właśnie odczuwam upływ czasu po dzieciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Samych wspaniałości dla Olusia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrówka, sczęścia i samych pogodnych dni dla Olka.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego co najlepsze..dużo zdrówka!

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)