Moja lista blogów

wtorek, 8 marca 2016

być kobietą



Podoba mi się nowe podejście do wszystkiego. W sumie nie jest nowe, tylko to ja w końcu przyzwyczaiłam się do trybu dnia, który mam od czasu powrotu do pracy. I cholernie mi z tym poukładanym życiem powoli;)

Dziś praca wre, rano dostałam piękne białe tulipany od moich chłopców z okazji dnia kobiet. 
Jeden z moich znajomych na fb umieścił takie życzenia:

Weekend niesamowicie ciężki wychowawczo. Znowu nas dzieci testują- masakra. Pomógł dopiero spacer. Był szybki wypad nad zalew nowohucki. Była zabawa i wymrożone nosy;)
Były rodzinne puzzle, figle i książki. W przerwach oczywiście testowanie rodziców i ich cierpliwości;)

Chłopcy zrobili sami pisanki na konkurs do Olkowego żłobka:) Taki nieco poszarpany był nasz weekend.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)