Moja lista blogów

sobota, 12 marca 2016

Marcowe czytadło

Moje nowe nabytki czytelnicze. Ten zestaw to prawdziwa t9 różnorodność.
Na pierwszy ogień idzie"upalne lato...". Czytałam pierwszą część tej sagi i strasznie jestem ciekawa dalszych losów. Pierwsza część napisana fenomenalnie, polecam.

Na Szwaje polowalam już jakiś czas, ale teraz się zdecydowałam. Myślę, że te akurat w kwietniu zabiorę do szpitala.

"Miasto 44" to książka oparta na scenariuszu filmowym. Przecztalam wtryskowych jej fragment i czuje, że jest ona idealnym dopełnieniem filmu. Oczywiście film widziałam i wywarł na mnie ogromne wrażenie. Po za tym, tematyka samego powstania Warszawskiego jest dla mnie czymś nowym, mimo że uwielbiam historię, to jednak lata IIwojny światowej nigdy nie należały do moich ulubionych. Teraz chyba już doroslam, aby się z tym zmierzyć. Może też właśnie stąd zaczynam od schyłku wojny?

Z każdą z tych pozycji zapowiada się interesująco.

1 komentarz:

  1. Fajne pozycje....na mnie tez czeka stosik do przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)