Moja lista blogów

sobota, 19 marca 2016

Parter naszego domu

źródło: internet
Gdyby ktoś kiedyś mi powiedział, że w podobnym stylu będę chciała, aby wyglądał dół naszego domu (salon z jadalnią), to nie uwierzyłabym chyba w to co mówi. A jednak! Podoba mi się niesamowicie dobór kolorów, ta świeżość. Powoli, no raczej bardzo powoli kończymy urządzanie naszego domu. Jak skończymy, to wtedy trzeba będzie zrobić malowanie kolejne i urządzić pokój Miłosza kiedy będzie szedł do pierwszej klasy w mebelki z biurkiem, ale spokojnie! Zostało jeszcze 3 lata;)

Na razie powolutku kompletujemy potrzebne i mniej potrzebne (wg mojego męża) przedmioty i meble;). Sprawia mi to ogromna przyjemność. Nie myślałam, ze to będzie aż tak fajne, choć nie ukrywam, że chciałabym już to w końcu skończyć!

Na razie zdecydowaliśmy się na wytapetowanie ścian na których są garderoby. I o dziwo po prostu wybraliśmy ta samą tapetę (białe cegiełki). I nie wiem, czy to już na tyle znamy swoje zdania, że od razu wybieramy najbardziej neutralne, czy po prostu w końcu widzimy ten dom oboje w podobnym stylu. Chyba zakup wypoczynku nas nawrócił;)

Tak więc teraz zamierzamy kupić dywan do salonu i rozpocząć wielkie oszczędzanie na projekt: "kostka brukowa i taras" przed domem.
Projekt cholernie drogi, ale już mnie nie ciśnie, już poczekam grzecznie na zakończenie. Nie chodzi przecież o to aby się zajechać. Powoli, może dłużej, ale przynajmniej zdrowiej;)

I nie wiem co nauczyło mnie większej cierpliwości: dzieci, czy wykańczanie domu?:)Ale oba te zajęcia sprawiają mi przyjemność.

6 komentarzy:

  1. Bardzo lubię szukać inspiracji wykończeniowych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również. ale zawsze wrzucam coś swojego do wykończenia:)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. też mi się podoba. chcialabym aby i u mnie tak było kiedyś:)

      Usuń
  3. Budowa domu to piękna sprawa o ile budżet pozwala na realizację wszystkich marzeń. My ruszamy z budową na wiosnę. Projekt już jest, teraz ogrom decyzji do podjęcia przed Nami. Pierwszy dylemat - wentylacja. Na tapecie jak na razie wentylator ścienny - http://www.wentylatorysklep.pl/wentylatory-scienne,25.html jednak zastanawia mnie na jakie rozwiązanie związane z wentylacją zdecydowali się inni. Każda wskazówka mile widziana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślałem, że sprawy mają się trochę inaczej, ale też tak może być.

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)