Moja lista blogów

czwartek, 3 marca 2016

Podstawy

Dziś odstawiłam jeszcze dokładne porządki i planowanie tygodnia. Dziś ostatni wieczór mam Teściową i czuje się, jakby ktoś zabrał mnie na wakacje. Takie nie z drinkami z palemnka, ale takie bez gonitwy i ciągłego patrzenia za dziećmi. Chłopcy są wniebowzieci, bo jest babcia tylko dla nich na okrągło. Ja z boku, całkiem z boku. No wyżywić muszę ferajne, ale to czysta przyjemność, kiedy nie muszę mieć jeszcze oczu dookoła głowy:)
Dziś pali się moja świeczka, w sypialni unosi się jej zapach werbeny, maż na treningu footballowym,  a ja za rekomendacją moich kobietek zaczynam zgłębiać tajniki stylu:)
Dobrego wieczoru.

6 komentarzy:

  1. Ciesz się chwilą, laduj akumulatory :-) daj znac jak książka

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeglądałam tę książkę i nawet fajna. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To miłego wieczoru :) daj znać jak lektura :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja miałam pożyczoną, ale nakazałam mężowi zakup takiej samej na Dzień Kobiet - muszę ją mieć dla siebie, dostępną w każdej chwili... :) Uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Och, takie wykradzione chwile są bezcenne dla każdej mamy :)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)