Moja lista blogów

poniedziałek, 21 marca 2016

przedświąteczne warsztaty rodzinne

Po weekendzie jak zwykle pięknie i pozytywnie, człowiek nastawiony do całego tygodnia. Nie
wiem tylko dlaczego tak kiepsko wyspany.  W sumie Miłosz w niedzielę jak nigdy, bo to obok męża największy śpioch w domu, ale obudził się już o 6:30 i za chiny ludowe nie chciał iść jeszcze spać -mimo, że dostał cieplutkie miejsce w naszym łóżku.
Jednak jeden plus z tego, że obaj pięknie już spali o 20:)

Zeszły tydzień (jak każdy z resztą) był bardzo plastyczny:) W żłobku Olka odbywały się przedświąteczne warsztaty dla rodziców z dziećmi. Oczywiście i nas tam nie zabrakło. Straszne fajnie i przyjemnie było. Zdobiliśmy styropianowe jajka- pisanki. Więc razem z Olkiem i Miłoszem mieliśmy piękną zabawę:) W życiu nie myślałam, że można zdobić jajka kasza kuskus?!:)
Było również rozszczygnięcie konkursu na ozdobę świąteczną. Chłopcy w domu zrobili koszyk z pisankami. Dostaliśmy za to wyróżnienie oraz dyplom i nasionka dyni do posadzenia w maleńkiej szklarni:):)
Dumna z nich jestem, bo wszystko (no oprócz koszyka) wykonali sami:)

I w ogóle uwielbiam i żłobek Olka i przedszkole Miłosza. Genialne placówki i wspaniali nauczyciele:)

 





Powoli przygotowujemy się też do świąt. W tym roku wielka sobota i święconka ze swoimi koszyczkami, przy Maryjce. Jak dwa lata temu. Właśnie skończyłam też omawiać z mamą co mam przygotować na śniadanie wielkanocne. Aż jestem zaskoczona, że prosiła o zrobienie czegoś bardziej nowatorskiego;) Kwestia smaku przyszła nam z inspiracją i pomysłem- a jakżeby inaczej:)

I oby tylko chłopcy zdrowotnie dopisali i wytrzymali do świąt:)

4 komentarze:

  1. ale tam ładnie , kolorowo...dobrze,ze jesteście zadowoleni z przedszkola i żłobka.....a co do spania to nie narzekaj ;) moi wstają o 6 dzień w dzień, a dzisiaj to nawet 5.30 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też uwielbiam ten żłobek. A jest zrobiony mega kolorowo. Dobra, już nie narzekam, skoro masz taki system pracy z dziecmi dzień w dzień, to chyle czoło:)

      Usuń
  2. My mieliśmy w przedszkolu takie zajęcia na powitanie wiosny. To super pomysł angażować rodziców do wspólnych zabaw i zajęć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kocham taka aktywność u obu moich synów:)

      Usuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)