Moja lista blogów

czwartek, 28 kwietnia 2016

A jednak biały

Po ogromnych dylematach, dopasowaniach, obejrzanych aranżacjach i badaniu opinii mamy wazon w salonie. W sumie wystarczyło raz pójść samej na spokojnie do sklepu i jest:) Piękny biały wazon z jeszcze piękniejszymi kwiatami, zdobi od wczoraj nasz salon. 
I niebywałe jest, jak kilka detali (bo dołożyłam jeszcze stara białą ramkę na szafkę) potrafi ocieplić wnętrze domu:)
Jeszcze tylko male dekoracje do jadalni i dół uważam za skończony- juupiii!!:):)
Tak więc pogoda dopisuje dziś słońcem, mimo, że zimno jak diabli;)
Miłego dnia

4 komentarze:

  1. Śliczny ten wazon! Ja też mam białe dodatki w salonie i myślę o takim wazonie tylko na razie za dużo zabawek wszędzie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zaczęłam od przeniesienia zabawek do chłopców:)dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic tak nie doda wnetrzu ciepla i przytulnosci jak odpowiednie dodatki i ramki że zdjęciami... Piękny wazon 👌

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)