Moja lista blogów

środa, 13 kwietnia 2016

czas dla Olka

Odwykłam już od całodniowego przebywania w ciągu tygodnia z dzieckiem w domu. Jednak te parę godzin w pracy potrafi zmienić. Wczoraj będąc z Olusiem w domu, zdałam sobie sprawę, że przez mój powrót do pracy i lekki codziennych obowiązków, jest On na troszkę innym poziomie rozwojowym niż Miłosz w jego wieku. Oczywiście wiem, że każde dziecko ma swój rytm rozwoju i nie porównuję ich, ale pokazało mi to pewne elementy, które trzeba by dopracować:) Dziś wiem w którym kierunku pokierować zabawą, aby wspomóc Olkowy rozwój:)
Dobrze, że mogliśmy tak sobie wczoraj razem pobyć do czasu, kiedy mąż nie przywiózł Miłoszka.
Popołudniu wybraliśmy się na wspólny spacer we czwórkę. Niestety bardzo szybko przegonił nas deszcz. Całe szczęście nie mamy małego garażu, więc lekcję nauki jazdy na rowerze chłopcy zorganizowali właśnie w nim:) 

Dziś natomiast pogoda zrobiła się znowu prawdziwie wiosenna, więc zamierzamy wykorzystać to na maksa. 
Dobrze też jest wrócić do pracy, choć nie zawsze atmosfera jest uprzejma. Ale jak się
 lubi swoja pracę, to wszystko znieść można:)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)