Moja lista blogów

środa, 6 kwietnia 2016

na wagarach

Dnia dzisiejszego jestem waragowiczem;) Ponieważ w pracy mam dziś pełny zespół, a uchu nie ma za dużego pomyślałam, że szkoda byłoby marnować tą chwilę 3-ch godzin zanim po Olka pojadę do żłobka. Szybka decyzja i jestem już w domu!:) Cel wagarów- SPRZĄTANIE!!!! Ponieważ z dziećmi nie zawsze sprząta się łatwo, a na wiosnę dom potrzebuje większej uwagi, więc...oto jestem;)
Szybko przebrana w domowy uniform (dresik:)) szaleję z prontem w ręku.Potem zamierzam przerzucić się sprzęty mechaniczne- już nie mogę doczekać się tego odkurzania i ostatecznej jazdy na mopie;)

Tak więc miłego dnia dla Was- korzystajcie ze słońca puki jest:)
źródło: internet


3 komentarze:

  1. Coś wiem o sprzątaniu z dziećmi!

    OdpowiedzUsuń
  2. Heh nie wiem jakim cudem ostatnio odkurzyłam dokladnie przy moich skarbach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach te sprzątanie wiem bardzo dobrze jak to jest z dziećmi :) I wiem też dobrze jak to jest jak wysprzątam dom i zostawię chłopaków i wyjdę z domu a po powrocie mogę znowu wskakiwać na szmatę :D hahhaa

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)