Moja lista blogów

poniedziałek, 30 maja 2016

czytadło

Od dobrej dekady jestem miłośniczką książek. Nie zawsze tak było i dobrze, że ten etap mam już za sobą;) I to mój najlepszy sposób na reset po ciężkim dniu;)
To moje nowe perełki książkowe. Wszystkie z polecenia na waszych blogach.


Za mną już "esesman i żydówka". Jestem w szoku, bo poszła w 5 godzin!!! Przepiękna, tyle mogę powiedzieć:)
Teraz mam zamiar zabrać się za "miód na serce", ale najpierw muszę troszkę wypocząć, bo ostatnio chłopcy pozbawiają mnie jakichkolwiek sił.

I codziennie gościmy truskawki. Chłopcy (zwłaszcza Olek) je uwielbiają:) Już powoli szykuję się na wekowanie kompotów i przecierów truskawkowych:) Dżemy tylko z brzoskwini w tym roku!:)
Dziś Olek postanowił zrobić truskawkowy przecier w jadalni;( Nie mam sił do Tego chłopaka!:) Podłoga i krzesło i obrus, to...ehhh

2 komentarze:

  1. Nie miałam okazji jeszcze żadnej z nich czytać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta pierwsza juz zapisalam na listę :)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)