Moja lista blogów

piątek, 6 maja 2016

ruch


Aktywność fizyczna, to jest mój sposób na relaks i regenerację. To też mój sposób na migrenę. Nie zawsze, nie codziennie ale jest! Ostatnimi dni fikam sobie codziennie po 15 minut, bo tylko tyle mam czasu na ćwiczenia. Rano wstaję 30 min wcześniej lub tak jak dziś korzystam, że mam dzień sprzątający dom i nie jestem w pracy. Skończyłam rajd sprzątający po domu i moje 15 minut. Teraz szybka pryszka i po Olka. 
A, że zmieniły nam się plany weekendowe, to na jutro obiadowo będzie grill:):)

Więc zadowolona i przeczołgana przez Anię Lewandowską wracam do swojej codzienności:)
Zaraz zrobimy z małym Królewiczem wjazd na placyk, po te wszystkie smaczności: rabarbary, botwinki i marcheweczki:)

1 komentarz:

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)