Moja lista blogów

piątek, 17 czerwca 2016

emocje!!!

Ja wiedziałam, że będzie fenomenalny mecz, ale że tak go przeżyję, to jeszcze nie. Remis z Niemcami, piękny mecz. Walka na całego i do końca. BRAWO!!!:)
Od rana jednak mam takie poczucie lekkiego niedosytu. Cholera, ten mecz mogliśmy wygrać!! Szkoda tych akcji Arka Milika.  Chociaż młody jest jeszcze, może się oswoi z turniejem. W końcu to wielka impreza, wiec i stres pewnie jest.
Ja jeszcze żyje wczorajszym meczem:) Memy rozbawiają mnie na całego- uwielbiam za to Polskich internautów:)
Brawo Polska! Brawo Reprezentacja!
żródło: internet

Natomiast od środy chodzi za mną hummus z chlebkiem gryczanym:) mmmm... pychotka:) I chyba kiedy mąż wróci z pracy, moje kuchenne wyczyny pokieruję w stronę domowego chleba gryczanego i ugotowanej już wczoraj ciecierzycy:) Ciekawe co na to moi chłopcy?;) Oczami wyobraźni już widzę "zachwyt" męża;)

 PS. Właśnie przeczytałam swój wczorajszy wpis, który blogger wrzucił dopiero dziś i stwierdzam jedno: nie znoszę pisać na telefonię:)!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)