Moja lista blogów

środa, 8 czerwca 2016

Pelen spokoj

Kocham to miejsce. Kocham swój dom. Nasz dom. Mimo, że tu jeszcze sporo do zrobienia, codziennie uczę się czerpać z niego przyjemność. Dziś wróciłam z pracy z Olkiem z przedszkola. Tylko chwila i wielkie okno otwarlo przed nami niedokończony jeszcze ogród, piaskownice i huśtawki. I to co lubię najbardziej:ciszę i spokój:)
I tak z Olkiem bawiacym się w piaskownicy, jemy młodą kapustę, popijamy koktajl truskawkowy i czytamy zarówno bajki jak i literaturę moją:) I to nasze dwie godziny blogiem ciszy tylko dla nas. Zaraz jedziemy po Miliszka, a potem na obiecane lody. Ciągle moje dzieci uczą mnie spontanu. Jak ich tu nie kochać?:)


 A a wczoraj zrobiłam pierwsze w tym roku zimowe welurowe. Na pierwszy rzut, kompot z truskawek:)

5 komentarzy:

  1. Lubię jak piszesz o domu, wtedy myślę sobie, że może u mnie tak kiedyś będzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też lubię o nim pisać:):) i jestem przekonana, że po swojemu z własnymi pomysłami i odczuciami w waszym domu będzie Wam najlepiej:)

      Usuń
  2. Tyle roboty i jeszcze kompot fiu fiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a wczoraj jeszcze poszło ciasto jogurtowe;) miłość do domowników to naj;epsza motywacja i siła!:)

      Usuń
  3. Dom to przede wszystkim atmosfera, którą tworzymy, a Ty pięknie o to dbasz.

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)