Moja lista blogów

wtorek, 12 lipca 2016

tonąc w porzeczkach: dzień drugi

Nie wszystko podczas urlopu musi toczyć się wokół dzieci, mimo, że ten urlop po to został wziety. Dlatego w przyszłym tygodniu wybieram się na pedicure. Uwielbiam go! Mam wprost fioła na punkcie zadbanych stóp! Jestem chyba fetyszystką na tym punkcie;). Miałam dziś w planie "poleżeć" z chłopcami w ogrodzie, skoro w poniedziałek pogoda była typowa na opalanko. Niestety, pogoda dziś nieco deszczowa, ale i to nie przeszkadzało nam spędzić dobrego dnia. Chłopcy od rana okupowali balkon. Podczas deszczu biegali po nim z jednego do drugiego pokoju, ciągle wymyślając nowe zabawy:) Wynieśli styropianowe puzzle na balkon, które posłużyły nam za siedziska i zabraliśmy się za czytanie książek. Omal nie padłam, kiedy zobaczyłam Miłosza podczas deszczu na balkonie w kożuszku!!! I to jeszcze z kapuza na głowie! On pod tym kątem jest mega hardkorowy:)
Był też przedpołudniowy spacer na hustawki na osiedlu: rowerek biegowy Olka (nareszcie) i Milosz na hulajnodze. Ponieważ kuchnia dziś na urlopie, bo śniadanie zrobił mąż, wiec obiad tez musiał się zrobić sam. W takie dni mamy pobliską pierogarnię, która nakarmiła nasze brzuchy:) Pierogi z jabłkami- obłęd!:) 
Od kiedy obaj moi synowie są starsi- ciągle nie mogę się do tego przyzwyczaić- ich zabawy wspólne są coraz bardziej kreatywne, sami wiedzą czego chcą. Były i prace plastyczne i roboty budowlane i bieganie i gra w piłkę, rysowanie kredą itp. Jednym słowem full opcja wykorzystania dnia na maksa. 
Popołudniu moja mama poratowała mnie dodatkową parą rąk przy zbieraniu porzeczek naszych ogrodowych. 3 krzaki, które obrodziły niesamowicie. Zebrałyśmy prawie 10 kg porzeczek!!!:) Już podzielone na dżemy w słoiczkach (jeszcze ciepłe;)), na kompoty i nalewkę oraz mama zabrała pozostałe 5 kg na sok dla chłopców. 
Wieczorem wycieczka tak była skonana, że Olek nie dotrwał już do kolacji, tylko usnął w samochodzie po lodach. Miłosz natomiast prawie wylądował głową na kanapce podczas kolacji:) 
Tak więc do 20 mieliśmy obywateli w łóżkach i dużo czasu dla siebie:)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)