Moja lista blogów

czwartek, 18 sierpnia 2016

smaczki

Nigdy nie przypuszczałam, że taki stan zdarzy mi się jeszcze, a może nawet i nie tak szybko. Każda ciąża, to inna bajka. Doświadczam tego cudu trzeci raz. Każdej początki zupełnie inne.
Mąż jeszcze powoli przyzwyczaja się do myśli, że będzie nas więcej. Cieszy się, ale jeszcze sobie tego nie wyobraża;)
Najprawdopodobniej to 7 tydzień (więcej dowiem się na następnej wizycie). Jednak niezależnie od tygodnia dopadają mnie mantry pierwszego trymestru. Zupełnie inne niż przy dwóch ostatnich ciążach. Kocham jeść ryby (zwłaszcza tuńczyka), nabiał, barszcz zabielany z ziemniakami (jem go już trzy dni pod rząd na obiad:)). Gładko przechodzi do tego woda niegazowana i nektarynki.
Zdecydowane nie jest za to dla wszelkiego rodzaju cukru i słodkości. Przynajmniej na razie;)
Moją zmora są nudności, które zaczynają się wieczorem, a kończą dopiero przed południem. Straszne, ale co zrobić. W porównaniu do porodu, to pikuś;)

Chłopcy na wieści o nowym domowniku są zadowoleni- Olek bardziej. Chce mieć siostrzyczkę. Miłosz raczej braciszka więc zdania podzielone:)
Powoli dobiegają końca również wakacje. Lato już kilka dni temu zabrało się i poszło. Dwa dni temu już unosił się po naszej okolicy zapach palonych liści. Piękny. Noce też już nie sa tak cieplutkie, za to zapowiada się piękna długa jesień, zobaczymy;)
Obyśmy tylko przed zimą ten płot zrobili przed domem, bo już siły nie mam do tego mojego Króla;)

11 komentarzy:

  1. Gratulacje!!! Zdrowo się trzymajcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. tez jestem zaskoczona! Każda ciąża to inna bajka- teraz to wiem:)

      Usuń
  3. Gratulacje! Dużo zdrówka dla Was! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To prawda jesień czuć w powietrzu. Choć dzisiaj na Mazurach piękna słoneczna pogoda. Jeszcze raz gratuluję trzeciego bobaska.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jesień na mazurach to musi byc bajka:) dziękuję:)

      Usuń
  5. wow!!!! GRATULACJE!!!! Cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, tez się cieszę:) licze na dziewczynkę:)

      Usuń
  6. Gratulacje. Trzymajcie się. :)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)