Moja lista blogów

wtorek, 16 sierpnia 2016

Trio

Życie jest tak bardzo nieprzewidywalne!!!! I to jest w nim chyba takie ekscytujące i przyjemne. Jak zwykle nasze plany okazały się inne niż było nam chyba pisane. Choć z początku ogromny szok, na przemian z radością, strachem, płaczem, zaskoczeniem i poczuciem czegoś nowego. Nie myślałam, żę tyle uczuć i odczuć można poczuć w przeciągu jednej chwili. A jednak wszystko można;)
Mieliśmy być (z naszego z mężem planu) klasykiem 2+2.
Jednak zdarzyło się, że będziemy wyjątkowym 3+2:)
I mimo, że przez chwilkę był chaos w naszych głowach, jesteśmy szczęśliwi:)
Będzie kolejne dziecko do kochania:)

4 komentarze:

  1. I pomyśleć, że kiedyś zastanawiałyśmy się jak to jest mieć dwójkę dzieci! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja już mam w głowie poukladane logistycznuie całe 5 dni tygodnia z trójka dzieci. Lekko mnie to przeraża, ale chyba dam rade;)

      Usuń
  2. O jacie dawno nie zaglądałam na Twojego bloga a tu takie nowości i zmiany!!! Szok i wielkie zaskoczenie ale takie pozytywne :)
    Gratulacje kochana. Zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)