Moja lista blogów

czwartek, 22 września 2016

bez auta

A jednak mogą być plusy z auta w warsztacie. Jest popołudnie, wpadliśmy na chwilę po drodze z przedszkola po buty dla Miłosza. Butów nie ma ale chłopcy budzika w kulkach, a ja siedzę sobie spokojnie, powtarzam spokojnie na koktajli owocowym u Gryczana:) normalnie będąc po buty z chłopcami autem, pewnie po ich nie kupienie pojechalibysmy do domu. A tak proszę. I jak jeszcze pomyślę, że to nie jest nasz pierwszy raz w tym tygodniu, to aż wydaje mi się to nierealne;) chwilowo widzę w sumie same plusy braku auta. No jedyny, że strasznie daleko mamy i na autobus pedzimy zawsze, bo jeden na godzinę do nas to kiepsko. Ale tyle się naspacerowalismy w tym tygodniu, że jak wracamy do domu, to jest szybka kolacja, zabawa, chwila rodzinnej rozmowy i do spania. Chłopcy padają jeszcze przed 20:) Mnie czasem tylko nogi chcą wejść do ty.., ale przynajmniej śpię w nocy, bo od kilku tygodni będąc w ciąży miałam z tym problem.  Ogólnie jestem na etapie wielkiego głodu na non stopie!mogę jeść co 30 minut! Jeszcze trochę i do pracy będę chodzić z walizką lunch nocować,)bo nadal odżywianie się zdrowo. Przynajmniej próbuje, bo małe grzechy też się zdarzają:)  I kocham kapustę kiszoną!!!w każdej postaci. Czuję, że będzie trzeci królewicz do kompletu:) i też pięknie.
Ostatnio napotykamy na coraz więcej mam w moim otoczeniu, które spodIewaja się trzeciego dziecka lub je planują. To wspaniałe, ale zawsze mnie to jeszcze szokuje. Chyba rozpoczyna się czas większych rodzin;) też fajnie.
Olek upiera się że będzie tylko siostrzyczka i nie chce słuchać o ewentualnym braciszku. W niedzielę w samochodzie oznajmił, że teraz jedziemy do naszego domu, w którym mieszka:mam, tata, Miłosz,Olek i Marycha!:) Wczoraj podobnie zwracał się do brzuszka:-) Chwilowo stanęli na Hani lub właśnie Marysi, ale Jego pewność, że to dziewczyna, zastanawia mnie, czy takie małe dziecko czuje?wie?zobaczymy za kilka dni, kto ma rację Olek czy Mama;)

2 komentarze:

  1. Fajnie...korzystajcie ze spokojnych chwil :) oj jak ja ciekawa jestem niesamowicie czy chłopczyk czy dziewczynka...sama bardzo chciałm mieć trójkę dzieci, niestety przy trójce potrzebny jest odpowiedni Tata, a tego u mnie brakuje, ale cieszę się twoim szczęściem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja rozumiem, że ten odpowiedni tata to dotyczy mobilności?;) Przepraszam, ale zawsze brałam Twojego męża za dobrego tatę:) ja staram się korzystać teraz, bo potem z trójka może być nie łatwo;)

      Usuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)