Moja lista blogów

wtorek, 20 września 2016

"IDEALNA" Magdy Stachuli

Do przeczytania tej książki namawiam was bardzo gorąco. Po pierwsze to genialna książka: triller psychologiczny. Ja nigdy nie czytałam książek tej tematyki, a tu pierwsza, która mega wciąga. Nie mogłam się oderwać. Czyta się szybko, akcja zaskakuje za każdym razem.
Po drugie to debiut wspaniałej młodej pisarki, która rzuciła pracę, aby zrealizować swoje marzenie:)
Książka jest już obecnie bestsellerem!!!:)
Po trzecie jest wyśmienita na jesienny wieczór przy dobrej książce i kubku ciepłej herbaty.
Polecam ją gorąco, ponieważ zostałam wciągnięta przez tą książkę. Ja z reguły kochająca love story, przepadłam w tej książce, w jej fabule!
Genialna, dopracowana, pochłaniająca, nie pozwalająca się oderwać!
Sami się przekonajcie:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)