Moja lista blogów

poniedziałek, 19 września 2016

Lubię taką szarobura jesienna pogodę. Czuć, że idzie jesień ta prawdziwa. Zaraz pójdą w ruch swetry,  gorące herbaty smakowe, ciepłe skarpety i koce. Kocham zapach wieczornych opadłych liści i trawy. Kocham rześkość jesieni!
Uwielbiam robić zakupy jesienią. Dużo lepiej ogólnie czuje się w tym klimacie i zawsze wiem czego chcę, niż w inne pory. Tak już mam. Od paru dni chodzą za mną zakupy. Chwile musza poczekać, bo mam auto w naprawie, a wymknąć się na nie przed odbiorem dzieci z przedszkola z dwóch różnych dzielnic krakowa środkami mpk, jest fizycznie dla mnie nie do ogarnięcia puki co. Ale mam już listę, już wiem, czego mi brakuje.  Ja praktyk zakupowy jestem, więc zawsze to co potrzeba, nie lubię kupować za dużo bo wtedy naprawdę nie wiem w co się ubrać;) Więc lista czeka- głównie buty (3 pary), torebka i parę dodatków. Chodzą za mną botki na obcasie takie bordowe, ale mam problem, bo nie umiem prowadzić w butach na obcasie jakimkolwiek. Moja sąsiadka potrafi jeździć w szpilkach po 9 cm, i nie umie inaczej, bo tak jej najwygodniej. Śmiałam się do męża ostatnio, że on będzie z Miloszem ćwiczył jazdę na rowerze na naszej ulicy, a ja naszym autem w szpilkach poszlifuję naukę jazdy;) Jednak najpierw auto muszę odzyskać.

W ciąży zaczynam wchodzić na etap ciagłego czucia głodu. Ogólnie do pracy zabieram ze sobą reklamówkę jedzenia!! Mam sałatki w pojemniczkach, serki, owoce, warzywa. I tak wracając do domu czuję, że muszę szybko coś zjeść, więc już na tzw. podwieczorek mam zawsze przygotowaną ciepłą zupkę dla siebie i chłopaków:) Wieczorem ( w nocy) w sumie bardziej, jak już leżymy w łóżku Groszek też daje znać o sobie, więc od paru wieczorów mój mąż kursuje góra- dół po jogurcik, serek itp. Wczoraj zapowiedział mi, że jeszcze jeden wybryk Groszka i śpimy w salonie;)

Tak więc życzę udanego tygodnia:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)