Moja lista blogów

piątek, 2 września 2016

normalizacjia

Każda ciąża to zdecydowanie inna bajka. Teraz mogę śmiało to potwierdzić:) Wszystko jest inne, nowe doznania, odczucia, to czego nie było w dwóch poprzednich. I już widać, tak porządnie widać mój brzuszek ciążowy!!! I nie ściemniam, poważnie. Jestem dopiero w 8 tygodniu, a tu taki okrągły kłębuszek:) Moja lekarka mówi, że z każdą ciążą widać szybciej. Moja mama natomiast twierdzi, że dlatego, że jestem szczupła i szczerze mówiąc ta opcja mamy bardziej mi odpowiada;)

Zmieniam się wizualnie, tzn. może tak mi się tylko wydaje, ale może będzie tym razem dziewczynka?;)
Nudności minęły, smaczki też wiec mogę od paru dni funkcjonować normalnie. 
Do tego pogoda wspomaga dobre samopoczucie. 
Chłopcy wrócili do przedszkola (choć obaj chodzili na dyżur wakacyjny). Od poniedziałku wracają im również angielski i fajnie, że nie mogą się doczekać:) Olka zapisaliśmy dodatkowo na piłkę nożną dla żłobiaków (Milosz nie chciał). Więc raz  w tygodniu będzie chodził z mężem na takie zajęcia. Jemu to się bardzo przyda, bo spożytkuje nadmiar tej energii, którą ma w sobie:)

Powoli dopinam sprawy z ogrodzeniem!!!! Nareszcie, już tak się zawzięłam, że nie odpuszczę. I dziś zamontują nam wreszcie garderoby!!:):):) Po 3 latach doczekamy się wreszcie półek i porządnej szafy;)

Od paru dni nastawia mnie optymizm, mimo, że jeszcze parę tygodni temu było zupełnie inaczej. 
Poukładałam w głowie wszystko i zmotywowałam się do działania- dzięki dziewczyny:*




3 komentarze:

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)