Moja lista blogów

środa, 14 września 2016

Tylko z tobą

Ostatnio przez przypadek obejrzałam kawałek tureckiego serialu "tylko z tobą". Skradł moje serce na całego;) Na youtube obejrzałam już wszystkie odcinki i czekam na pojawienie się kolejnego sezonu z niecierpliwością:) Zakochałam się w tej pięknej parze:)
źródło: internet
Choć z biegiem lat wkurzają mnie wszystkie baby, które graja w tych pięknych serialach o miłości czarne charaktery;)

Od paru dni delektuję się też zakończeniem szukania ekipy do ogrodzenia. Jak dobrze pójdzie, to za 3 tygodnie ruszamy!:):) Mój mąż się śmieje, że jak będzie już ogrodzenie to o co będziemy się kłócić;) Ale uspokoiłam delikwenta, bo przed nami jeszcze taras, kostka, elewacja itp. Także dom daje "ogromne możliwości: nie tylko w zakresie miłego mieszkania;)
I wreszcie zrobiłam dżemy brzoskwiniowe o które prosił mnie Miłosz. W tym roku wyjątkowo do tematu wekowania podeszłam jak "sójka za morze". Na szczęście zdążyłam;)

 a dziś idziemy z dziewczynami na Kazimierz wieczorem, świętować wydanie książki przez naszą koleżankę:):)!!! "Idealna" naszej Magdy to obecnie bestseller na liście empiku!!:):) Gorąco polecam, a do tematu książki jeszcze wrócę;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)