Moja lista blogów

piątek, 7 października 2016

kocham zupę jesienią

Uwielbiam jesień nie tylko za kolory, ale przede wszystkim za te chłodki. Tak, poważnie piszę;) Uwielbiam w te chłodne dni nie tylko ciepły sweter, gorącą herbatę czy kakao, ale zupy! Ubóstwiam je! :)
Nie ma nic przyjemniejszego dla mnie w tym całodniowym czasie jesieni, niż zmarznięta zjeść talerz gorącej zupy! Smak krupniczku, rosołku, czy dobrej ogórkowe to bajka i "miód" na moje zmarznięte ciałko;) Uwielbiam, kiedy po domu roznosi się jej zapach. Zapach domowego obiadu:) Zawsze kojarzy mi się dobrze, rodzinnie.
Chyba jest to niejakąd tęsknota za ciepłym daniem po miesiącach upalnych i lekkich daniach, gdzie królują głównie chłodniki, kremy i makarony:)
Zupy, tak spragniona jestem jesienią ciepłej zupy:) Może to tez wpływ ciąży, ale jest to dla mnie mega przyjemność. I dla domowników również:)

I rozpoczął się dla mnie dodatkowo sezon na pieczenie domowego chleba!!:) Wczoraj na pierwszy rzut poszedł chleb ryżowo- bananowy. Pyszności taka kanapka z masłem i miodem:):)
Znów rozkręcam się kulinarnie, ołł jee;)

Ps. robiłam ostatnio rosół z pieczonego kurczaka wg tego przepisu klik . Fantastyczny, polecam:)

1 komentarz:

  1. Też mam zamiar otworzyć sezon na domowy chleb :) A zupy uwielbiamy u nas w domu i nawet junior-niejadek zajada chętnie.

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)