Moja lista blogów

poniedziałek, 17 października 2016

oficjalny przedszkolak!

Od piątku oficjalnie mamy w domu przedszkolaka. Piątkowe popołudnie spędzaliśmy w Olkowym przedszkolu, gdyż nasz chwilowo jeszcze najmłodszy syn miał prasowanie na przedszkolaka. Pięknie ubrany w bluzkę z kołnierzem i granatowe spodenki, razem z innymi dziećmi ślubował być dzielnym przedszkolakiem. No cóż,  pochwalę się, że najpiękniej śpiewał piosenki i recytował wierszyki.  Dumni jesteśmy z Niego niesamowicie.

Ja  nadal różne. Muszę przestawić się już całkiem,  że jestem kobietą w ciąży. Przez ostatnie kilka tygodni udawało mi się spokojnie mieścić w odzież swoją. Jednak w piątek płaszcz odmówił zapięcia. Co gorsza będąc w piątek na Chińczycy (taka ciążowa zachcianka ) pochłonęłam zupkę całą i do tego makaron po chińsku.  Ja nigdy nie zjadłam całej porcji,  zawsze na wynos brałam resztę. A tu nawet nie było mowy o tym że jestem na Fulla. Po prostu nie byłam głodna.  Nowość dla mnie. Ale do dziewiątego miesiąca wytrzymam;)

Niedziela to obiad u mamy. Czas wielce rodzinny, bo jesteśmy wtedy wszystcy: ja i moi bracia ze swoimi rodzinami. Jak zwykle jest wesoło. Chłopcy z małą Bianką już coraz lepiej się dogadują i przepięknie sie razem bawią. W końcu nasza Królewna niedługo skończy 9 miesięcy:) Wieczorem spotkaliśmy się rodzeństwowym teamem u mojego średniego brata.  Przyjemnie minął nam ten dzień tak niestety ponury pogodowo.
 



4 komentarze:

  1. Gratulacje dla Olka! Duma ma prawo Was rozpierać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję. Przedszkolak - to brzmi dumnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Och, my pasowanie na przedszkolaka mieliśmy już rok temu :) Juniora rozpierała duma, a mamę jeszcze bardziej.

    OdpowiedzUsuń
  4. to już dwójeczka w przedszkolu...wreszcie się doczekałaś a tu taka niespodzianka pod serduchem :)) moja Linka od września ma iść- czekam, czekam :)))

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)