Moja lista blogów

środa, 30 listopada 2016

shopping

Ostatni tydzień szaleję na zakupach internetowych! Prezenty mikołajkowe dla chłopców i pozostałych naszych rodzinnych milusińskich już są:) Dziś zamówilam jeszcze nowe garnki do domu, bo te nasze to 4 lata tylko wytrzymały i odpadają im dekle!! Aż sama w szoku jestem, teraz zamówiłam "porządne" więc może te 5 lat wytrzymają?;)
I wczoraj przyszły moje sukienki. Skorzystałam z wyprzedaży wyprzedaży na sugar free. Od dawna oglądam i podziwiam te sukienki. Cena czasem mnie odstraszała i nie znajomość produktu, doboru rozmiaru, wykonania. I trafiła się okazja na sprawdzenie, więc grzechem było nie skorzystać;) Zamówiłam dwie na próbę, aby zorientować się w jakości materiału, wykonania i rozmiarówce. Wybrałam te dwa modele na lato:
 
źródło: sugarfree.pl

Do tego czasu powinnam już wrócić do swojego rozmiaru po ciąży- no innej opcji nie ma, bo wszystkie ubrania w szafie w tym mam i wymieniać nie mam zamiaru całej garderoby NO WAY!!!:)
Na chwilę obecną jestem zadowolona z wykonania, jakości i materiału, mimo, że sukienki kupiłam dość tanio. Dobra Polska marka na pierwszy rzut oka, zobaczymy jak będą się nosić. Na razie ciesze się jak dziecko;)

Nasze ogrodzenie prawie gotowe. Trzeba tylko sprzęsła włożyć i bramę i gotowe:):) Potem jak chłopakom czas pozwoli to nową siatkę na resztę, kostka, taras i gotowe!!!:) Ale sie cieszymy!!! Nawet mój mąż jest mega zadowolony, że już to jakoś za nami:) W poniedziałek było tak:

 a dziś juz wszytsko stoi :):)

Wczoraj czytając bloga Anci mamci nabrałam potrzeby na sprzątanie przed świętami.
Generalne rzecz jasna! I w moim stanie dziś ogarnęłam całe dwie małe szafeczki w kuchni:):)
 no w tym tempie, do narodzin Kubusia zdążę;)

3 komentarze:

  1. Tobie nie wolno się przemęczać ;-) Z ogrodzenia i ja się cieszę!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne sukieneczki...mi tez jakoś ciężko się zdecydować na zakupy ubraniowe przez internet - zdjęcia często nie oddają prawdziwej jakości, wyglądu ubrań....czekam, aż wprowadzą filmiki z ubraniami na modelkach, zamiast zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne te sukienki :) Przy trzech szkrabach do figury pewnie wrócisz w mgnieniu oka :) I mam nadzieję, że latem pokażesz nam się w tych sukienkach :)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)