Moja lista blogów

czwartek, 10 listopada 2016

Pieczenie

Chłopcy śpią, a ja właśnie pochlaniam jeszcze ciepłą kanapkę z masłem i miodem. Pycha. Nasz nowy domowy nabytek upiekl dla nas pyszny chleb na jutrzejsze śniadanko .  I sklamalabym gdybym powiedziała ,  że tylko Oni się tym urządzeniem mega cieszą. Przez dobrą godzinę oglądali jak maszynka chlebek piekła. Cudowni są !  Od kilku miesięcy są dla siebie mega wsparciem i nie tylko dobrymi kampaniami zabaw, ale również przyjaciółmi.  Wydaje mi się, że sporo w tym zasługi Kubusia.

Dziś mąż patrząc jak pieknie się bawią, zasugerował, że może czwarte? A czemu nie, ale niech najpierw JAkub nam się pojawi.

Mam ogólny przykaz na leżenie, wiec przy tym całym moim dziennym planie, szukam czasu na lezakowanie. Na ogół się udaje, wiec jesteśmy dobrej myśli. Nawet moi królewicza dbają aby mama mogła poleżeć . 

Zapowiada się wspaniały weekend, wiec idę po jeszcze jedną kromkę i lulu. 
Miłego weekendu.





1 komentarz:

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)