Moja lista blogów

poniedziałek, 14 listopada 2016

Półmetek

20 tygodni za mną  I bladego pojęcia nie mam kiedy to tak szybko minęło ?  To już półmetek mojej ciąży .  wczoraj rozpoczęłam 20 tydzień. To zaskakujące, ale naprawdę każda ciąża jest inna. MYślałam, że trzecia to nic mnie nie zaskoczy, a tu prosze:)  W dwóch poprzednich pełna swoboda ruchu, energia ,  kilometrowentrasy spacerowe. A teraz ledwo na piętro wyjść mogę !  muszę leżeć, bo slabsza jestem, mój organizm jest. wiec szukam tylko możliwości i leżę,choć to nieco męczące zajęcie jak się przez ostatnie 5 lat zasuwalo jak mały samochodzik. Ale dla Kubusia wszystko ,  On teraz do kwietnia najważniejszy.

Smaki ciążowe zbliżone dontychnz ciasnym Miłosza, czyli zdrowo:) Kocham nabiał, soki warzywne i rybny w każdejkażdej postaci :) mój największy przysmak i zachcianka, to woda niegazowana z cytryną. mogłabym literami pic:) kompletnie odrzucilo mnie od kawy, pepsi i słodyczy, co nie zdarzało się w dwóch poprzednich.

Fizycznie jak już wspomniałam bez rewelacji. nie mam siły na podstawowe zajęcia czasem. Nawet libido rozchulane w poprzednich ciazach teraz nieco zmalalo :( troszkę min to przeszkadza, bo jak się człowiek do ruchu ogólnie przyzwyczaił, to tak mi dziwnie.,Ale Kuby zdrowie najważniejsze. już niedługo mam nadzieję, że się spotykamy ,  choć ten kwiecień brzmi strasznie daleko;)

I mam straszną ochotę na zakupy ,  Ale ja tak zawsze mam, jak akurat nie mogę. Taki owoc zakazany;)

Tak wiec rosniemy oboje z moim groszkiem. obydrowo do porodu.



2 komentarze:

  1. Odpoczywaj ile możesz, potem już nie będzie czasu. To jednak trzecia ciąża i Wasze zdrówko najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)