Moja lista blogów

czwartek, 29 grudnia 2016

grudzien 2016 w telefonie

W tym miesiącu tez znalazłam kilka fotek w telefonie, które nieco przybliżą mi nasze grudniowanie w tym roku, a czego nie zawsze jestem w stanie zapisać;)

Prace chłopców z festynu świątecznego u Olka w przedszkolu.

Moje Zuchy na przedszkolnym przedstawieniu świątecznym Miłosza

Bataty kocham pod każdą postacią, a pieczone w oliwie i rozmarynie najbardziej:)

Dobrze mieć w rodzinie zmotoryzowanego świętego Mikołaja.

Mama i Kubuś w 23 tygodniu ciąży. Mój mały Trzeci Muszkieter:*


To co tygryski w ciąży lubią najbardziej! Słodkie, słone, odżywcze, zdrowe i nie zdrowe;)







Piękne Misie moich malców z przedszkolnych zajęć, które zdobią przedszkolne mury;)
Olek robi pierogi bezglutenowe z buraczkami:)

Tego chłopcy nie mogli się już doczekać- ubieranie choinek. Każdy swoją:) Teraz pięknie zdobią ich pokoje.

5 komentarzy:

  1. Bardzo przyjemne zdjęcia. :))
    Świetnie wyglądasz w ciąży. Bardzo zgrabny brzuszek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgrabny, dziękuję, bo ja mam wrażenie, ze jest ogromny😉pozdrawiam

      Usuń
  2. Piękne foty Moniu! Aż miło się ogląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny ten Wasz grudzień :) Ja juniorowi w tym roku zafundowałam sporą żywą choinkę :) I teraz mu jej zazdroszczę, bo sama mam sztuczną :)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)