Moja lista blogów

czwartek, 8 grudnia 2016

zaczelo sie

Wczoraj zawożac Olka do przedszkola po raz pierwszy w tym roku usłyszałam last christmas. To było niezwykłe:)!!!do końca miesiąca pewnie będzie działać mi już na nerwy, ale wczoraj było mi blogo. Od razu pomyślałam o naszej choince, że już nie długo.Olek bardzo chce już ha ubierać, ciągle pyta kiedy i kiedy. U nas zawsze tradycyjne uzbierało się dzień przed wigilią, ale to tradycja z naszych rodzin, więc pora chyba na własną:)
Wczoraj u Miloszka było przedstawienie z loledowaniem i kiermasz świąteczny. Mój Zuch pięknie śpiewał:) duma mnie rozpierala, a od Olka dostał gromkie brawa (jak reszta grupy). Za tydzień mamy takie świąteczne spotkanie u Olka w przedszkolu:)
Teraz siedzę właśnie na najgorszym ciazowym badaniu-glukoza, nieznisze!!!masakra, ale dla Kubusia wytrzymam. Obecnie jesteśmy w 23 tygodniu. Jest pięknie, siły wróciły, ale i tak nie mogę się przeforsowywac, bo zaraz łapią mnie mega skurcze. Ale już bliżej niż dalej, chociaż jak słyszę termin kwiecień, to mi się wydaje jajakbyo jeszczectrwalo ćwierć wieku;)!! Nuecierpliwa jestem, wiem:-)
Ps. Nie lubię pisać na telefonie bo różne rzeczy podsuwa.mi tu słownik, ale może być wesoło czytając to;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)