Moja lista blogów

poniedziałek, 30 stycznia 2017

32 wiosna przede mną

W sobotę zmieniłam licznik!!:) Rozpoczynam 32-gą wiosnę i bardzo się z tego cieszę. Kolejny rok niewiadomego:) Kolejny rok dojrzałości (choć czasem naprawdę zastanawiam się czy na napewno;)). 
W piątek wybrałam się z mamą do teatru. To był nasz wspólny prezent urodzinowy (bo moja mama obchodzi urodziny 4 dni przede mną). W Bagateli byłyśmy na " Najdroższym". Lekka, przyjemna komedia, jak na Bagatele przystało:) 
W sobotę rozpieszczali mnie moi chłopcy. Mąż cały dzień raczył mnie pięknymi czułymi słówkami (raz w roku tak sam od siebie!;)), a dzieci były jak do rany przyłóż. Dostałam od nich piękne życzenia i buziaki i laurkę:) 
Wieczorem wybraliśmy się całą gromadką do Tratorii na małe świętowanie. Obłędna była mrożona kawa, ahh...:)

Dostałam też masę pięknych życzeń również od rodziny, znajomych i przyjaciół, które mam nadzieję, że spełnią się co do najmniejszego. 
Tak więc jestem rozpoczynając ten 32 rok swego życia, którego nie chciałabym zamienić na nic innego:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)