Moja lista blogów

niedziela, 1 stycznia 2017

Jaki był 2016

Był to rok dla mnie nie tylko udany, ale i zaskakujący.  Zaczął się kiepsko, ale kończy dorodnie😊najważniejsze dla mnie, że wszyscy jesteśmy zdrowi, bo jak zdrowie jest to wszystko jest. Co było dla mnie ważne:

  • Chyba najmilsze było zmajstrowanie Kubiksa naszego. Wielka niespodzianka, a za razem ogromna radość i szczęście dla naszej czworeczki😊czekamy na ciebie maleńki 
  • Zanim pojawił się groszek, powrót do pracy i realizacja siebie nie tylko jako matki, ale i zawodowo. 
  • Mamy płot! Prawie przyplacilismy to rozwodem 😉a jeszcze elewacja przed nami 😂
  • Olus został przedszkolakiem.
  • Udało nam się wyjechać na weekend majowy. A to nie takie proste w naszym przypadku. Pal sześć, ze wakacje w Boloni szlak trafił, może w nowym roku wybierzemy się tam całą piątka.
  • Miłoszem rozpoczął naukę jazdy na rowerze i prawie już śmiga sam. Myślę, ze na wiosnę będzie śmigła sam😊
  • Gościliśmy pielgrzymów z Brazylii na Śdm.
Byłam na tym roku naprawdę szczęśliwa, a to był dla nas dobry rok. Oby ten nowy nie był gorszy. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)