Moja lista blogów

środa, 25 stycznia 2017

krótkie włosy

Ostatnio mam fioła na punkcie krótkich włosów. Tzn. nie takich króciutkich "na chłopaka", ale takich do ramion lub klasycznego "boba". Może to spowodowane hormonami lub chęcią zmian, ale nosi mnie na taką długość. Co prawda byłam tydzień temu u fryzjera i zeszłam zdecydowanie na nieco krótsze, z czym czuję sie dużo lepiej. Zawsze lubiłam siebie w klasycznym bobie, chociaż teraz raczej się na niego nie zdecyduję, ale długość do ramion jest ok. Przynajmniej dla mnie lub wg mnie;)
Podobają mi się takie krótkie stylizacje z względu na swoją klasyczność, prostotę i elegancję.
I pewnie na jakiś czas taka długość zostanie mi w głowie, dopuki znowu nie zachce mi się zmian;)

Te podobają mi się najbardziej:
 

 

 

źródło: internet

3 komentarze:

  1. No ja mam ścięte od świąt do ramion ledwo sięgają :) Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Toż to muszę cię zobaczyć, pewnie mamy podobną długość;)

    OdpowiedzUsuń
  3. :) no ja 2 miesiące temu pożegnałam się z włosami do pasa, zrobiłam long boba, nie żąłuję :)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)