Moja lista blogów

środa, 15 lutego 2017

wicie gniazda vol.3

Nowy dzień, nowe zadania na dziś. Co prawda smog w Krakowie ogromny, ale wietrzę dom, po tych naszych chorowaniach. Firanki się moczą, tzn. tylko te z góry. Dolne dopiero po jutrze. Tak ruszył proces wicia gniazda. Tzn. on już dawno był zaplanowany i upragniony, ale dziś plan został wcielony w zadanie, gdyż chłopcy wreszcie poszli do przedszkola. Tak więc z głośników wydobywa się piękny głos nieziemskiej Adele, ja popijam sok z marchewki i buraczka, kończąc dojadać parówki! Tak wiem, zestaw zaskakujący;) 

Po wczorajszych walentynkach nie zostało ani jedno tofifi, nad czym Olek ubolewał najbardziej. Wczoraj nie było limitów na słodkości dla nikogo, nawet dla mamy:) Podobało mi się jak Olcik prosił o kolejną czekoladkę " mamo, mogę jeszcze walentynkę?":):) słodziak mój kochany:)
Oboje podzieliliśmy "sprawiedliwie" oczywiście część Miłoszowych "walentynek", który słodyczy po prostu nie lubi. A u nas staramy sie nie marnować jedzenia:)

Rano zawożąc Olka do przedszkola wpadłam w drodze powrotnej do firmy. Ależ miło było wypić malutką kawkę i chwile porozmawiać z mamą. Oj tęskni mi się czasem za pracą, ale wiem, że teraz muszę dużo odpoczywać i zbierać siły na poród i dzisiejszy dzień. Miłoszek idzie po południu na zajęcia do NCK, więc po 14:30 znowu jestem taksówkarzem własnych dzieci. Jutro kolej na Olkowe zajęcia. I tak w kółko. Ale kiedy widzę ich radość i zaangażowanie, to wiem, że to ma ogromny sens:)

No cóż sok się skończył, więc biorę się za odkurzacz i biegnę do sypialni ODPOCZĄĆ:):):)

PS. Tak wyglądało moje wczorajsze carpaccio:) Pyszne, syte i taniutkie jak barszcz:)

3 komentarze:

  1. Ja tu ostatnio czytałam, że powinnaś odpoczywać a ty śmigasz z odkurzaczem! Oj nie szalej kobieto będziesz miała na to czas jak urodzisz :)
    PS Jak robisz te smakołyki z tego talerzyka ??? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuję:) a smakołyki to przepis z niezawodnej kwestii smaku, tylko ja dałam to co miałam:)

      Usuń
  2. wow to juz blisko! szczesliwego i szybkiego rozwiazania!

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)