Moja lista blogów

środa, 22 marca 2017

2 tygodnie

Tyle czasu mam jeszcze do porodu i widzę,że poród będzie w terminie. Już przywyklam do tej myśli. Mój syn jest uparty, typowy baran. Zachowanie ma ustnie po tacie;) wesoło będzie, a on jeszcze w brzuchu;)  Co do mojego stanu, to młody strasznie naciska na macice, jest już ciezki. Mój mały olbrzym;) jedzenie to dla mnie problem, bo mały zajmuje strasznie dużo miejsca. Przytulanki już 16 kg, obecną wagą to 69 kg. Do porodu jeszcze dorodne pewnie;)
Teraz dużo spie ciągu dnia. Jestem potwornie zmęczona, a do tego zgaga jest ogromna. Ale już 2 tygodnie i Kruszek będzie z nami:)

4 komentarze:

  1. Chciałabym napisać że szybko minie ale pewnie będzie ci się ciągnęło :) odpoczywaj a na zgagę mi pomagało mleko i migdały. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja bratowa też polecala mi mleko. Chyba spróbuję, bo woda z cytryną już nie działa. Około migdały-zupełnie zapomniałam o tym cudownym lęku!!!Dzięki Ewa:)

      Usuń
  2. :))) śpij śpij....bo wiesz jak to będzie już po porodzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj wiem, wiem;) żeby nie myśleć o tym czemu jeszcze nie wychodzi, to przespue ten czas żeby nie myśleć;)

      Usuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)