Moja lista blogów

środa, 8 marca 2017

36 tydzien trzeciej ciaży

Paczek z lukrem. Po tym zaraz troszkę wędzonego pstrąga, a wszystko przełamane soczystą pomarańczą. Tak to moje dzisiejsze drugie śniadanie i bardzo, ale to bardzo mi to połaczenie smakuje;) 
Nadal jestem w dwupaku, chociaż mam nadzieję, że zaraz ten stan ulegnie zmianie, bo Kuba ma tak mało miejsca, że mam wrażenie, że zaraz wyjdzie mi pępkiem, co jest niezmiernie bolesne.
Dziś w nocy z cichą nadzieją czekałam aż pojawi się zielone światło do wyjazdu na porodówkę, ale jedyne co nas czekało to krtań Olka. Biedny przyszedł w nocy i z trudem oddychał. Pomogły inhalacje. Dziś pediatra nałożył na nas trzy dniowy "areszt domowy". Teraz jeszcze pojawiła się gorączka, więc chorobo znowu witaj:(

Nie dajemy się jej jednak i o dziwo, jak przystało na chorego Aleksander grzecznie odpoczywa w łóżku! To znak, że naprawdę jest chory. Leżymy sobie więc razem, skoro nawet słonko postanowiło dzis nie wstawać.
Waga się ruszyła w tym tygodniu o cały kilogram, więc stan obecny 68 kg. Matka puchnie już wodą, co mnie strasznie wkurza, bo zaraz będę wyglądać jak księżyc w pełni. Ale jeszcze może 1-2 tygodnie i Kubiks będzie z nami:)

Pamiątkowa fota matki z 36 tygodnia będzie dziś taka:


7 komentarzy:

  1. Kochana już niedługo. :) Trzymam kciuki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale tak bym już chciała trzymać go w ramionach:)

      Usuń
  2. To już zapewne ostatnie chwile Moniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem i moze właśnie dlatego tak się to mi ciągnie?:-(

      Usuń
  3. jesteś cudowna...uśmiałam się niesamowicie :" mam wrażenie, że zaraz wyjdzie mi pępkiem, co jest niezmiernie bolesne":D trzymam kciuki...jeszcze chwilka :))) to ile już przytyłaś? ja z Maksiuniem jakieś 19kg a z Lili tylko 12kg :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki;) stan na dziś to 15 kg do przodu. Z chłopcami miałam po 19 kg więc pewnie będzie podobnie;)

      Usuń
  4. Wygląda wyśmienicie! Istne arcydzieło :-) Mam już ochodztę na samą myśl. Pozdrawiam i dziękuję

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)