Moja lista blogów

czwartek, 2 marca 2017

bezsennosc w ...

Jest czwarta rano, a ja nie mogę spać od ponad dwóch godzin!:( jeszcze wczoraj cieszyłam się że to Kubuś się wycisza, a teraz mam wrażenie, że nadrabia te ostatnie  2 dni i zaraz wyjdzie brzuchem:(
Jak tak dalej pójdzie, to zaraz wezmę się za sprzątanie;)
No nic, widocznie tak musi być. 

Byłam dziś z chłopcami na w NCK na zajęciach Miłosza. Uwielbiam to miejsce i dzieci do też, co bardzo mnie cieszy. Fajne zajęcia i to w normalnej cenie. I z kartą dużej rodziny(bo  takową zaraz będziemy) będzie jeszcze taniej:)
Na razie zajęcia ma tylko Miłosz, ale od września będzie miał i Olek. Teraz pięknie czeka na brata na korytarzu, gdzie maluje, czytaj z mamą książki i wycina różne kształty z ulotek:) wiosną będziemy pewnie czekać na Miłosza na placu zabaw, bo i Kubuś będzie z nami.
W sumie przez te ich calotygodniowe zajęcia, jesteśmy z mężem jak para taksówkarzy:) ale skoro chłopcom sprawiają one przyjemność, to czemu nie:)


A tu dzisiejszy nasz wspólny czasowy umilacz:gorąca czekolada przed zajęciami i chyba jej najwierniejsi fani;)
Mąż mi tu podchrapuje;) chyba wezmę się za książkę bo snu Widuchowa ani słuchy mojej chęci spania:(

1 komentarz:

  1. Biedulka teraz spać ci się nie chce, a zaraz będziesz marzyła o spaniu a Ci nie dadzą ;P

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)