Moja lista blogów

sobota, 22 kwietnia 2017

może przyjdzie

Zaplanowałam sobie kiedyś, kiedy Jakub był jeszcze w brzuszku, że kiedy chłopcy będą w przedszkolach, ja i najmłodszy będziemy sobie pięknie spacerować w otoczeniu zieleni, wiosennie kwitnących drzew, przy śpiewie ptaków w promykach słonka.
 No pięknie sobie to zaplanowałam. Stan rzeczy na dziś jest taki, że wózek wymieniam na sanki, a letnie odzienie na kurtkę zimową:) Tak moje plany "zawsze się spełniają";)
Dzisiaj kiedy obejrzałam co dzieje się na zakopiance, widzę, że tegoroczny kwiecień jest czysto przysłowiowym;)

Ostatnio, kiedy była u mnie położna, że zdziwieniem stwierdziła, że jak na takie stadko chłopców w domu to mam mega porządek! Ha ha ha ona po prostu nie widziała tego, co dzieje się na piętrze naszego domu;) a w pokojach chłopców już w szczególności:)
Od tygodnia natomiast nie robię nic innego tylko piore i prasuje!Niby taki malec do nas dołączył, a ja końca tego prasowania nie widzę! Całe szczęście Kubuś prawie cały czas śpi, więc jest czas na wszystkie domowe prace.
Dziś mieliśmy iść na przedstawienie teatralne Miłosza na plac centralny, ale ze względu na pogodę, został odwołany. Więc znowu czeka nas weekend w domu. Właśnie słuchamy o rodzinie wafelkow, których dzieci uwielbiają:)
Potem już tylko wspólna zabawa do wieczora:)
I jak wszyscy czekamy na lepszą pogodę, co by na rowerki, wózki i spacerki wyjść można:)

1 komentarz:

  1. Wiosna wiosna gdzie ty jesteś???? My też czekamy na ciepłe dni!!!Na Mazurach jest tak zimno, że dzieci chodzą w ciepłych kurtkach. Za tydzień jestem w Krakowie i mam nadzieję że będzie ciepło 😉

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)