Moja lista blogów

czwartek, 20 kwietnia 2017

o Kubie słów kilka

Kubuś jest z nami już pełne 3 tygodnie. To niesamowite jak szybko to przeleciało?! A znając życie kolejne tygodnie przelecą nam jak woda przez palce.
Nasz mały Królewicz to bezwątpienia "maskotka" wszystkich domowników:) Jest małym przytulaskiem, jak chyba każde dzieciątko w Jego wieku:) Najlepiej mu zawsze u mamy:) chociaż nie pogardzi uwagą pozostałych facetów:)
Uwielbia, kiedy się do Niego mówi. Już pięknie otwiera oczka, świadomie podąża za głosem. Zauważa już przedmioty typu miś lub większa grzechotka. Bardzo lubi szumienie- raz już w nocy słuchaliśmy szumu suszarki przez youtube:) Tak wina kolki.
Nasz malutki oprócz tych kilku czynności, które trwają niespełna max.godzinę, ciągle śpi. Jejku, jakie on ma spanie!!! W nocy spał dziś 5,5 godziny i spałby jeszcze, gdyby matka nie wyrwała się ze snu, że przespała karmienie!  No budzika nie słyszałam, ale każdy lekki kwęk każdego z chłopców zawsze słyszę i jestem czujna. Widocznie włączyła mi się znieczulica na budzik;)

Karmimy sie mieszanie z przewagą piersi. To dla mnie nowość w mojej matczynej karierze, bo mimo, że trzecie moje dziecko, to pierwsze karmione piersią! Nie ma tragedii, chociaż ten ból brodawek czasem to masakra, ale da się z tym żyć;)

Powoli zaczynamy już też wyrastać z ubranek. No rozmiar 56 robi się już powoli lekko maławy, ale przy pięknej wadze 3900 g ma prawo:)

Jeśli chodzi o mnie, to jestem bardzo szczęśliwa. Wszyscy jesteśmy.:) Cudownie jest znowu trzymać w ramionach niemowlaka, czuć ten piękny zapach, dotyk delikatnej skórki.
Powoli tracę swoja konsekwencję, którą miałam przy Olku i Miłoszu. Chociaż staram się ja utzrumać w ryzach, to czasem czuję, że mi ciężko, kiedy muszę odnieść Go do łóżeczka:)
Na razie jest bardzo dobrze, ogarniam wszystko. To co sobie założyliśmy w działaniu z mężem ekstra nam się sprawdza, chociaż oboje mamy świadomość, że trudności pojawią się, kiedy Kuba będzie potrzebował więcej uwagi i będzie bardziej mobilny.  Wtedy chyba dopiero poczujemy co to znaczy mieć trójkę dzieci:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)