Moja lista blogów

piątek, 30 czerwca 2017

czewriec 2017 w telefonie

zaczyna podobać mi się coraz bardziej ta forma wspomnień;) zauważyłam, że od jakiegoś czasu coraz częściej pokazuję siebie i to taką normalną (nie zrobioną). Kilka lat temu jeszcze bym się na to chyba nie odważyła, a teraz proszę! Moja gębusia co chwilka gdzieś;) Fajnie jest się wreszcie akceptować, taką jaka jestem na prawdę!:)

Składamy plac zabaw dla chłopców w ogródku. Po dzień dzisiejszy, jest złożon tylko w połowie. Tak, nabiera mocy urzędowej;(
i ja tez pomagałam:)
Nasz rodzinny niedzielny wyjazd do Doliny chochołowskiej.
Moja domowa wersja kremu z marchewki na kolację! Uwielbiam...
Kolejne samouwielbienie;)
30 stp. gorąca i Olek w stroju strażaka. Bo dzieckiem być to jest frajda, mieć wybimbane na cały świat, co powiedzą inni:) Kocham to w nim!
Polowa czerwca i placyk złożony, ale nie skręcony do końca (po dzisiejszy dzień)
Festyn w krk z okazji 90 lecia MPK. Super czad, moje dzieci prowadziły autobus!:)
Z Kubusiem po karmieniu. Kocham to jak On się tak przytula:):*
Spacer na tygodniu we dwoje z Kubciem nad nowohuckim zalewem.
Ogrodowe odpoczywanko na nowych leżakach. Jak ogród z leżakiem, to tylko w towarzystwie książki. Tu z Miłoszem i Kubą czytamy Nelę.

I kolejne matki zdjęcie bez makijażu. I Kubus mój słodziutki:)
Pierwsze zdjęcie Miłosza. Jestem pod wrażeniem, bo sam dobrał kolory i eksponaty:) Niech zyje grillowanko:)
Po wyjściu z koscioła wpadlismy wprost na scenę Domisiów. Dzieci były wniebowzięte:)
Mój brat i Jego niebiańskie udziec z grilla. Nie wiem jak On to robi, ale marynata pierwsza klasa!
Ciekawe jak będzie w lipcu?:) Miłego weekendu!

3 komentarze:

  1. Bardzo fajne fotki, lubię takie mixy zdjęć

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię te Twoje podsumowania miesiąca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale fgajnie u was...uwielbiam Was :)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)