Moja lista blogów

poniedziałek, 5 czerwca 2017

Po górach i dolinach- Chochołów

Najlepiej odpoczywamy w górach. Tych naszych Polskich rzecz jasna. Na razie Tatry i Pieniny, jednak myślę, że w najbliższej przyszłości, kiedy chłopcy będą więksi czekają nas Sudety. 
W tą niedziele uciekliśmy z gorącego Krakowa własnie w góry. Bardzo potrzebujemy takiego resetu, a chłopcy czegoś nowego. A, że wszyscy lubimy te nasze wyjazdy, więc nie było innej opcji niż tylko zabrać kanapki w plecak i wyruszyć. 

Tym razem znowu pojechaliśmy do Doliny Chochołowskiej. Jestem dumna z chłopców, bo pokonali swój poprzedni przemarsz tą sama trasą!!! Jak tak dalej pójdzie, to do końca wakacji dotrzemy na polanę chochołowską;)
Powietrze i przyroda są piękne i żadne zdjęcie nie odda tego piękna. Śpiew ptaków, szum potoku i zieleń...
Odpoczęłam....Dużo przemyślałam i nacieszyłam oczy...Oby więcej takich wspólnych wypraw.







2 komentarze:

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)