Moja lista blogów

piątek, 28 lipca 2017

taka myśl

Kubuś własnie zasnął. Moją uwagę skupiam na lecącej w radiu piosence. Patrzę w okno i nagle przychodzi mi taka myśl....
(W tle gra budka suflera "a po nocy przychodzi dzień") i na jawie oczami wyobraźni widzę to:
Wczesny poranek, zaczyna świtać. Stoję na werandzie otulona ciepłym kocem, wdycham chłód poranka. Czuję jak moje ciało się relaksuje pod wpływem tej chwili, widoku gór, zapachu porannej rosy i mgły. Oparta plecami o ciepłą klatkę piersiową mojego męża, otulona w uścisku Jego ramion. Nie ma nic, tylko ten poranek, ta chwila, tylko my wpatrzeni w ten widok.
Oj ja tak chcę!!! Może marzenie to się kiedyś spełni, kto wie?
zdjęcie: internet

Dzisiejsze prasowanie upłynie pod dźwiek budki suflera.
 Miłego weekendu.

4 komentarze:

  1. Marzenia się nie spełniają...marzenia się spełnia!! Tego Ci życzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana za przypomnienie o tym:) :*

      Usuń
    2. I zmierzam to zrealizować;)

      Usuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)