Moja lista blogów

czwartek, 10 sierpnia 2017

jeden moment

nareszcie w domu jest cisza:) Łukasz na piłce, Miłosz dalej wczasuje się u babci (to ostatni dzień)- tęskni już za Nami. Ale jestem z Niego taka dumna, bo to prawie 2 tygodnie samemu poza domem:) Chłopcy śpią, chociaż przy tych upałach, to zasypianie jest u nas małą mordęgą. Szkoda tylko, że tak duszno u nas na tym pięterku, a okna nie otworzę, bo zaraz mi wejdą nieproszeni goście(czyt. komary, pająki :( ) więc czekać muszę do rana:/. Co gorsza, czuję wiszącą w powietrzu migrenę, a biorąc pod uwagę, że jutro pakując nas na wakacje "palcem do tyłka nie trafię", to mało pożądany objaw u mnie dziś. Ale trudno, może przeżyję. Tak wiec miałam się oddać prasowaniu, ale poczekam z tym do rana. Teraz naszła mnie ochota na coś dla siebie i idę zaraz oddać resztki sił Ewie Chodakowskiej, bo poranki, bo morderczym nie raz treningu są wspaniałe. Ogólnie lepiej się czuje fikając, więc zrobię dziś najwyżej połowę;)

Przez te dwa tygodnie dni upływały tak samo: spacer, ogródek, good lody, spacery, rowerki- to z przyjemnych. Z obowiązkowych: pranie, pranie, no dobra dużo prania, prasowania, sprzątania. Gotowania mniej, ale tez trza było. Mimo, to jest super. Gdzieś w tym całym zamieszaniu, jest radość. Jest miłość i przyjaźń. Potrzebowałam znów czasu z moimi dziećmi. Tego całego szaleńczego biegu, którego nie ma kiedy chłopcy są w przedszkolu. Mimo, że rozgardiasz jest w całym domu, a my potykamy się jak nie o puzzle, to o auta, klocki, malowanki, kredki itd. To czuję, że ten dom tętni życiem, że coś się dzieje. Chociaż marzy mi się już powoli ład, skład i porządek:) Ale ten czas jest nam dany teraz, później go nie bedzie, bo czas tak szybko ucieka, a dzieci rosną jeszcze szybciej. Więc chcę wyciskać z tych chwil jak najwięcej, mimo, że dom woła już o pomstę do nieba;)
Dobrze mi:)
To był nasz dzisiejszy spacer i lody dla ochłody:)








1 komentarz:

  1. Jestem!powracam :)a u Ciebie jak zawsze ciepło i rodzinnie:))))
    pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)